Vaniliniai lietiniai

Vasara niekuomet nebuvo pats mėgstamiausias mano metų laikas. Nepaisant visų daržo gėrybių, linksmybių, atostogų, dviračių ir kitų šio sezono teikiamų malonumų pirmenybę teikiu rudeniui. Tokiam ankstyvam. Kaip aplink karaliauja įvairiaspalviai lapai, obuoliai, grybai. Kai dar ne per šalta į ilgiems pasivaikščiojimams mieste ir ne per karšta pyragams ir filmams po pietų. O kadangi šiandien toks rudeniškas oras, užsinorėjau kažko šilto, miltinio ir saldaus. Vaniliniai lietiniai su sezoninėmis uogomis labai tam taip tiko....


Reikia:
  • stiklinės miltų
  • L dydžio kiaušinio
  • 5 šaukštų cukraus
  • 3/4  stiklinės pieno
  • poros lašų vanilės esencijos 
  • aliejaus kepimui 
  • natūralaus jogurto 
  • mėgstamų uogų (naudojau vyšnias, gervuoges, serbentus)
  • cukraus pudros




Kiaušinį išplakti su cukrumi, sudėti miltus, išmaišyti. Tada palengvai pilti pieną ir vis maišyti, kad nesusidarytų gumulėliai. Tešla turi gautis truputi tirštesnė nei įprastų lietinių, tada susisuks gražūs suktinukai. Įlašinti vanilės esenciją. Apkepti iš abiejų pusių, susukti ir supjaustyti ritinukais.
Susuktus ritinukus dėti į lėkštė,  puošti uogomis, apipilti natūraliu jogurtu ir pabarstyti cukraus pudra.



Skanaus!

Komentarai

  1. Pasiilgau blynų - niekas man jų neiškepa.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kaip skaniai atrodo:))) Norėčiau dabar jų:)))
    Indre, išsikepk pati!:)Gi paprasta:))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Indre, pirmyn blynų kepti. Kam jau kam, bet Tau tikrai nereikia aiškinti, kaip greit jie išsikepa. :)

    Ineta, ačiū. Tikrai labai skanūs blynai :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. O kas indus plaus po to? :D tingulys mane apėmęs, toks žiaurus žiaurus... Negaminu sau šiom dienom - jogurtas, sūrelis...

    AtsakytiPanaikinti
  5. Eik tu? Dabar tingulys? Mane tokiu oru žiauriai į virtuvę traukia. Va kai karšta tada irgi tingulys apima.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Labai gražios nuotraukos, Kotryna!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Kokie gražūs... Va kas man atrodo baisiai sudėtinga, tai lietinių kepimas. Iššūkis tikras :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Asta, ačiū :) Man tai lietiniai vienas malonumas. :) Užtat uogienės man visiškas kosmosas, o taip norėčiau išmokti jas virti...

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Draugaukime

Populiarūs įrašai

Mus seka