Kriaušių ir bruknių uogienė


Jei prieš savaitę kas nors man būtų pasakęs, kad aš virsiu kriaušių uoginę su bruknėmis būčiau tik nusijuokusi ir pasukiojusi pirštą ties smilkiniu. Aš gi tokios uogienės NEVALGAU! Nes ji be proto saldi, mano mėgstamų kriaušių ten visai nesijaučia, o bruknės išvis nevalgoma uoga.  


O bet tačiau, taip jau atsitiko, kad namie atsirado krepšys minkštų saldžių kriaušių ir nebuvo ką su jomis daryti, kaip tik virti uogienę. Pasirodo internete kriaušių uogienių asortimentas gana skurdus: beveik visur siūlomos kriaušių vanilės džemai, o aš Panevėžyje niekaip nerandu vanilės ankšties, tad šis variantas atkrito. Įdomi pasirodė kriaušių uogienė su čiobreliais, bet pastarųjų taip pat neturėjau.



Užtat šaldytuve buvo bruknių ir prisiminiau, kad tėtis šią uogienę labai mėgsta, o kadangi aš, naujoji vairuotoja, per savo savarankišką pasivažinėjimą jau sugebėjau nulaužti tėčio mašinos lango atidarymo mygtuką, nutariau palepinti tėtį. Vis gi bruknių dėjau daug mažiau, pasinaudojau Jurgos patarimais: virti ilgiau ir naudoti mažiau cukraus. Pavyko puikiai, net pati suvalgiau tris sumuštinius ir mielai sudoročiau ketvirtą.



Reikia:
  • 1 kg kriaušių (nuluptų, be kauliukų)
  • 300 g bruknių
  • 300 g cukraus
  • 0,5 a.š. kardamono
  • 0,5 a.š. cinamono
Kriaušes su bruknėmis sudėti į puodą storu dugnu, įpilti šiek tiek vandens. Uždengti dangti ir laukti, kol užvirs, tada atidengti dagtį ir virti kol suminkštės. Tada elektriniu trintuvu sutrinti kriaušes su bruknėmis ir masę statyti atgal ant mažos ugnies 15 min.
Suberti cukrų bei prieskonius ir virti dar 20-30 min.
Atvėsinus supilstyti į švarius sausus indelius.



Komentarai

  1. Atrodo gardžiai. Aš irgi planuoju uogienę, bet dar nežinau kokią :) ryt turguje manau nuspręsiu :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš šiais metai viriau kriaušių uogienę su rozmarinu, tik nenufotografavau. Gal reiktų kol dar ne visą suvalgėme :)

    P.S. Labai skanios nuotraukos :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Indre, ačiū. Sekmės sprendžiant ;)

    Viktorija, gera idėja su rozmarinais, jų kaip tik turiu. Reiks prisiruošti.

    AtsakytiPanaikinti
  4. O jau 4-toji nuotrauka... nereali!!! ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Kokios dailios nuotraukos! Be galo :)

    Nors bruknės ir man yra nevalgoma uoga, bet pažiūrėti tai gražu ir skaniai atrodo :))

    AtsakytiPanaikinti
  6. O lygiai tokia pat gamybos eiga butu, jei as blenderiu netrinciau- nes man labiau patinka kriausiu gabaliukai, nei trinta "buza"?? Ar tuomet dar ilgiau reiktu pavirti?? Aciu uz atsakyma

    AtsakytiPanaikinti
  7. Na va, o man tai - pati mylimiausia uogienė :) Bet trinti aš irgi netrinčiau.

    AtsakytiPanaikinti
  8. O jau nuotraukos gražumo, taip ir norisi paskanauti :))

    AtsakytiPanaikinti
  9. Nėra nieko skaniau už tokią uogienę :) mmm....

    AtsakytiPanaikinti
  10. Anonimiškas, būtų tokia pat eiga. O ilgiau virti nereikia, nebent nori dėti dar mažiau curaus.

    Žiupsneli, skonio reikalas, man viskas trinta skaniau :)

    Buen provecho! ačiū :)

    Simona, man irgi labai skani uogienė, bet aviečių ir braškių. visgi, nenurungia.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Pretty blog and wonderful pictures! And Lithuania is such a beautiful country!
    Following now ♥
    xoxo Kate

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Draugaukime

Populiarūs įrašai

Mus seka